marți, 3 februarie 2009

Nu mi-e deloc rusine ca sunt LIBERAL !!!


Candidatul PNL la functia de primar al municipiului Cluj-Napoca, senatorul Marius Nicoara, spune ca lipsa sagetii de pe afisele sale electorale este in concordanta cu conceptul si programul campaniei sale.


"Nu mi-e deloc rusine ca sunt liberal, am spus-o si o repet, sunt membru re-fondator al PNL, am muncit 19 ani in acest aprtid si nu ma dezic de el si de principiile liberale. Lipsa insemnului si a numelui PNL de pe materialele mele electorale sunt determinate de mesajul pe care doresc sa-l transmit, acela ca nu am de gand sa fac politica la Primarie, cu administratie, asa cum am facut si la Consiliul Judetean. Or administratia se face cu profesionisti, nu cu politicieni. De altfel, si programul economic anticriza pe care il prezint a fost intocmit de profesionisti in domeniu si mai putin de politicieni, dar oricine poate observa ca este un program in care se regasesc principiile economice liberale, singurele care pot face ca actuala criza sa fie mai usor de depasit", a declarat Nicoara pentru citynews.ro.


Precizam ca afisele electorale ale lui Marius Nicoara, confectionate pentru campania electorala, nu contin nici initiala PNL, si nici sageata, insemnul electoral al partidului. Singurele asemanari ale afiselor cu partidul al carui membru este Nicoara sunt culorile folosite, galben si albastru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu